close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 רעיונות למתנה הכי מקורית לחברה הכי טובה

מערכת שורשא אלול, תשעט01/09/2019

רשימת רעיונות למתנה מקורית לחברה טובה... דברים שאולי לא חשבתם עליהם...

תגיות:
צילום: לימור אהרון- צלמת עם כנפיים
האם החברה הכי טובה שלך עומדת לחגוג יום הולדת בקרוב? מחפשת רעיונות ייחודים ומדליקים למתנה מקורית לחברתך הטובה? ובכן, יש מגוון רעיונות למתנה עבור חברות טובות, לדוגמה יום כיף במתחם ספא יוקרתי ומפנק עם עיסוי לגוף ולנפש, ארוחה במסעדת שף נחשבת, צילום אמנותי בסטודיו מקצועי, קריאה בקפה, הצגה ועוד.

אם את מחפשת רעיון מדליק למתנה מקורית הגעת למקום הנכון! בכתבה זו תוכלי לשאוב רעיונות למתנה מלהיבה ומרגשת, כך תוכלי להפתיע את החברה הכי טובה שלך, בין אם היא חוגגת יום הולדת ובין אם את רוצה להפתיע עם מתנה ייחודית לאור סיום לימודיה, קידום בעבודה, לידה
צילום: לימור אהרון- צלמת עם כנפיים
או מכל סיבה אחרת.

סדנה מיוחדת
אחד הרעיונות למתנה מקורית לחברה הכי טובה הוא ללא ספק השתתפות בסדנה, כמובן יחד. יש מגוון סדנאות המתאימות לנשים, לדוגמה סדנת בישול אצל שף ידוע ומנוסה, סדנת שזירת פרחים בסגנון יפני, סדנת ליקוט צמחי מרפא, סדנת איפור בבית ספר מקצועי לאיפור ועוד. כדאי לבחור סדנה העוסקת בתחום שקרוב ללבכן, ומאחר ואת מכירה היטב את הבסטי שלך, מומלץ לבחור סדנה המתאימה לאורח חייה ולהעדפותיה.

הצגה או הופעה
אם הבסטי שלך אוהבת ללכת להצגות ולהופעות של אמנים שונים, תוכלי להפתיע אותה עם כרטיסים למופע תרבותי הקרוב ללבה. אתן יכולות ללכת יחד להופעה של זמר שאתן אוהבות, להצגה מעניינת בתיאטרון, למופע בלט, לקונצרט ועוד. באפשרותך להפתיע את החברה עם כרטיסים להופעה, ולאחר המופע תוכלו לבלות בבית קפה טרנדי, במסעדה טובה או בבר.

יום כיף בספא יוקרתי
אם אתן אוהבות לבלות במתחמי ספא וליהנות מעיסויים מפנקים לגוף ולנפש, כדאי לך להזמין שובר ליום כיף בספא. כל מתחמי הספא בארץ מציעים חבילה לזוגות ולחברות טובות, כאשר מקומות איכותיים מציעים חבילת ספא הכוללת עיסוי מפנק במשך 45 דקות לפחות, כיבוד קל, שתייה חמה וקרה ושימוש חופשי במתקני המקום. אגב, לא חייבים לבחור ספא בצפון הרחוק, אפשר לבלות גם במתחם ספא יוקרתי קרוב לבית ואחרי הבילוי במקום אפשר ללכת למסעדה, לבלות בחוף הים, לצאת לשופינג ועוד.

צילום אמנותי בסטודיו מקצועי
כאשר את מחפש רעיון מקורי ומלהיב למתנה מיוחדת ומפתיעה לחברה הטובה, כדאי לך לבחור חבילת צילום אמנותי נשים. למעשה, זהו יום כיף בסטודיו מקצועי לצילום, במהלך היום תחליפו בגדים, תענדו תכשיטים שהבאתן מהבית, תתקשטו עם אקססוריז ואביזרי אופנה שלכן או מפריטים הנמצאים בסטודיו, ותיהנו מאלבום תמונות יוקרתי ומדהים ומחוויה בלתי נשכחת לכל החיים.
במהלך הצילום האמנותי הצלמת המקצועית והמנוסה תצלם אתכן תמונות פורטרט עם חשיפה אישית ובזווית אמנותית ומלהיבה. זו מתנה מקורית ומומלצת שכל הנשים אוהבות, זהו גם בילוי משותף עם הבסטי ותוכלו להעלות תמונות לפרופיל שלכן ברשתות החברתיות ולקצור מחמאות.

ייעוץ מיסטי
אם החברה הטובה שלך מתעמקת בענייני המיסטיקה ופונה מדי פעם לייעוץ רוחני, תוכלי להפתיע אותה עם שובר מתנה לנומרולוג, אסטרולוג, קוראת בקפה, קוראת בקלפים וכדומה. זהו רעיון מקורי למתנה לחברה הכי טובה, אך כדאי לבחור היטב את המיסטיקן כדי ליהנות מחוויה מעניינת ומקורית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה